zeilmee.reismee.nl

voor op schema

een kort Blog vanaf mijn telefoon. We liggen al op bed want morgen vroeg willen weten zoveel mogelijk van de getijdestroom gebruik maken. We staan om half zes op.

Vandaag fantastisch gezeild van Southwold naar Shotley bij Harwich. Halve wind tot hoog aan de wind. Top lag boven de 9 knopen! Wel veel stroom tegen maar prachtig weer. We rond 1700 aangekomen bij de Half Penny Pier maar daar lagen We zo aan lagerwal te klotsen dat we besloten naar de marina aan de overkant te varen waar we nu heerlijk beschut liggen. Morgen varen we ruim 50 mijl en gaan we aan een boei liggen om een gunstig getij voor Londen af te wachten. Dus waarschijnlijk over 2 dagen in Londen. Dan zijn we een dag voor op schema. In Londen plakken we er weer een paar foto's bij! Groeten van ons aan iedereen dit leest! Klaas -Jan en Ron

Simon

Veel succes met het tij. Maar houd de tijd in de gaten, want voor je er erg in hebt is het al weer voorbij.

Ada

Veel plezier in Londen en Klaas-Jan, alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Toch leuk dat je een uur eerder jarig bent :)

ma

Ik kijk vaak waar jullie zijn, het gaat goed lees ik steeds. Hebben jullie ook nog wat zon? Je vader heeft nog veel pijn zodra hij zich beweegt. Dus afwachten maar.Goede reis verder naar de Theems en tot dinsdag!!!!

Johan

Goed gedaan mannen.
Vorige week zelf nog even in Londen geweest en reeds de rode loper voor jullie uitgelegd.
Veel plezier aldaar.

Caroline

Is jullie pan gelukt en vaar je dus vandaag op de Theems? Geniet ervan!

Elise & Hans

Hey Klaas-Jan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Mooie foto's! Fijn dat de oversteek gelukt is!

Ton Berendsen

Hallo KJ geniet er maar goed van. Een fijne verjaardag van Ton Thea en de kids. Natuurlijk ook van Max

Henk & Simone

Hee KJ,

Fijne verjaardag !! En een veilige overtocht natuurlijk ...

John

Beste zeil-KZ-en, jullie beginnen de vaart er goed in te krijgen als ik de verhalen zo lees. Goed werk jongens, zorgen jullie wel voor wat goeie bierverhalen? Oh ja, Klaas Jan, nog van harte!!