zeilmee.reismee.nl

Daar zijn we weer!

Dag beste meelezers,

het is weer zover: we (Ron en Klaas-Jan) zijn weer van plan het ruime sop te kiezen! leuk dat jullie weer mee willen lezen om te horen van onze grote en kleine avonturen.

Dit is even een eerste kladje, want we zitten nog niet in ons ritme en er is nog veel te prutsen door de gebruikelijke opstart gedoetjes. Zo weten we niet hoe hard het waait en uit welke hoek de wind waait. We denken dat de transponder in de mast een los contact heeft dus Ron heeft een reden om omhoog gehesen te worden. Ook moesten we nog de digitale kaarten upgraden en dat levert veel ergenis op met lage wifisnelheden. Maaaaarrrrrrrrr..... Wat was het een prachtige zonovergoten eerste dag! Amsterdam stond bol van festiviteiten. Zo was het IJ 2 uur afgesloten omdat er een ponton van de ene naar de andre kant was gelegd. Moesten we toch aan wal om te lunchen.... Bij Stork in de zon. Vervelend hoor...:) Daarna door richting IJmuiden waar we nu in de jachthaven liggen. Morgen naar Scheveningen waar Elise van boord gaat en dan door naar Belgie en verder. Jullie gaan het horen. Lekker slapen, doen wij ook!

Ada Bergmeijer

Leuk om jullie weer te kunnen volgen. Heel veel plezier mannen en een behouden vaart!!

Simon L

Heel veel plezier, mooi zeilweer, avonturen, gezelligheid en wat al niet meer zij toegewenst. Maar natuurlijk bovenal een behouden vaart. Geniet er van!

Marjan

Goede reis en veel plezier!

janny vander wulp

Ook ik kijk weer uit naar jullie berichten. Elise, tot spoedig!

Ton Berendsen

KJ (KL......jo) , Elise en Ron. Een behouden vaart en heel veel plezier toegewenst.