zeilmee.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Beste allemaal,

We gaan weer zeilen! Woensdag 13 mei varen we van Lelystad naar IJmuiden om daar over te steken naar Lowestoft. Vandaar willen we in ieder geval naar London varen en weer terug oversteken naar Belgie. Vanaf de 13e hopen we weer regelmatig nieuwe verhalen en foto'ste plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn. Meer informatie over ons en de reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groeten!

Ron en Klaas-Jan

Hans

Goeie reis Klaas Jan! Elise en ik gaan je volgen.

JP & Wendy

Weer benieuwd naar jullie verhalen!!

Frits Naafs

Hoi Klaas jan
Ik wens je een goede maar vooral veilige overtocht toe.
Hoop dat het weer ook meewerkt.
Geniet ervan maar kom weer veilig terug.
Groeten Frits Naafs

Hans

Nou jongens hup wkker worden en losgooien. Het tij loopt al.
Goeie reis!

Marjan

So far so good! Fijn dat jullie aan de overkant zijn!

Caroline

Lieve KJ,
Mede namens Aad: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ron, je hebt toch wel overal vlaggetjes en ballonnen opgehangen? Vandaag gaan jullie denk ik Londen onveilig maken? Veel plezier. Wat het weer betreft: vanaf 20 mei alleen maar weercijfers 7 en 8. Lijkt dus de goede kant op te gaan. Maar dat hadden jullie zelf vast ook al gezien. Liefs, Caroline